desktop
tablet
phone


GLÄDJESPRIDANDE RECEPTIONIST/ADMINISTRATÖR

Assistans i Balans sysslar med högkvalificerad personlig assistans. Våra uppdragsgivare har alla omfattande funktionsnedsättningar vilket innebär en daglig kamp för rätten att få leva på sina egna villkor, självständigt och med full delaktighet i samhällslivet. Vår vision är att frigöra livskraft. Varje dag. Det innefattar en ambition att vara en attraktiv arbetsgivare. Det är tillsammans vi gör skillnad. Vill du?


Vi söker dig som är positiv, tillmötesgående och har känsla för service. Din härliga attityd smittar av sig när du tar emot våra besökare och när du svarar i telefon.
 
I din roll kommer du koka kaffe, tömma diskmaskinen, se till att vårt fina kontor är trivsamt och välkommande. Det ingår också administrativa uppgifter såsom kvittoredovisningar, posthantering, kopiering, beställningar samt förberedelser inför våra utbildningar. En viktig del i ditt uppdrag är även att vara behjälplig till dina kollegor.
 
 Och förresten, visst har du humor?
 
Tjänsten är på 35 timmar i veckan. Individuell lönesättning, avtal KFO-Vision.
 
Vi sitter i trivsamma lokaler på Sankt Eriksgatan 117 i Stockholm.

Ansök via formuläret nedan, urvalet sker löpande.

Ansök direkt genom att fylla i nedanstående formulär